BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, September 14, 2009

Titipan Kata

Assalamualaikum,akhirnya aku berjaya menghasilkan blog personal yang pertama dari blog-blog yang aku hasilkan sebelum ni,terhasilnya blog ini adalah cetusan idea dari isteri aku yang tersayang,pecah gak kepala nak hasilkan personal blog ni,aku masih baru dalam penghasilan blog yang sebegini,walau bagaimanapun aku cuba buat yang terbaik demi kasihku terhadap isteriku,semoga blog ini akan terus wujud hingga akhir hayat


Rusty Blade
Sinar suria menerangi siang
Sang rambulan menyinari malam
Begitulah yang aku rasakan
Cintaku tak terpendam

Bunga mawar yang aku sayangi
Bila layu kusemat dihati
Tiada lain yang akan kucari
Kau yang pertama dan terakhir

Dalam lagu kucurah perasaan
Setulus hatiku menyampaikan
Kaulah satu yang sangat kuharapkan
Sebagai lambang kesucian

0 comments: