BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, September 14, 2009

Rindu

Hari ni aku cam biasa,berbuka puasa sorang-sorang tanpa isteri yang jauh dari mata,bila lah isteri aku nak balik ni,rindu gila yang teramat sangat,hati ni Tuhan je yang tahu,alahai,time makan sorang-sorang ni memang syahdu gila,kalau ade isteri depan mata ni boleh la berbuka sama-sama,time sahur lak isteri aku la yang kejutkan,tapi bila berjauhan,isteri aku tetap kejutkan aku,hari-hari call aku jam 5.10 minit pagi,kadang-kadang aku bantai tidur balik,maaf sayang,abang memang liat nak bangun sahur sejak kecik lagi,hehehe

hari ni cam biasa,pegi keje,takde ape-ape kerosakan,stanby je,makin boring aku,bila lah dapat kerja yang mencabar sikit,pastu boleh la sambung belajau,aku bersyukur sangat dikurniakan seorang isteri yang tak putus-putus beri aku kata-kata semangat,target tahun depan aku nak dapatkan chargeman A4,insyaAllah jika ada rezeki,pastu giliran isteri aku lak amek master,abang tetap beri sokongan moral kat ayang tau..



0 comments: